شرکت برسا نوین رای پیرو حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه الکامپ و با توجه به حجم بالای بازدیدکنندگان، همایشی را با حضور نمایندگان بیش از هفتاد سازمان و شرکت در جهت ارائه محصولات و توانمندی­ ها برنامه­ ریزی و اجرا نمود.

در این همایش بزرگ که در تاریخ 14 مرداد ماه 1398 در محل همایش­های برج میلاد تهران برگزار گردید در ابتدا، جناب اقای مهندس داوودی، مدیر نرم افزار شرکت نفت و گاز پارس به ارائه تجربیات خود در پیاده سازی سامانه­ ها و فرآیندهای حوزه منابع انسانی مبتنی بر سیستم ­ساز برسا پرداختند. در این جلسه ذکر شد که شرکت نفت و گاز پارس، با بیش از 5000 نفر پرسنل با پراکندگی جغرافیایی در اقصی نقاط ایران توانسته است به خوبی از زیرساخت سیستم­ ساز برای برقراری ارتباط و مکانیزاسیون فرآیندها استفاده نمایند.

در ادامه آقای مهندس صادق، عضو هیات مدیره و مدیر فروش شرکت برسا، دموی کاملی از توانمندی های شرکت در حوزه پیاده­ سازی فرآیندهای سازمانی، با اجرا و نمونه ­سازی سیستم مدیریت مناقصات و پیمانکاران به نمایش گذاشتند.

در پایان این همایش، پنل پرسش و پاسخ برگزار گردید که حضار سوالات مختلفی در حوزه فنی، اجرایی، نحوه پیاده­ سازی فرآیندهای سازمانی و چالش های پیش رو مطرح نموده و پاسخ های مناسبی در این خصوص ارائه گردید. در انتها، از میهمانان در رستوران گردان برج میلاد پذیرایی بعمل آمد.