بررسی جدیدترین دستاوردهای پنجره واحد برسا در همایش “دولت الکترونیک: هوشمندی در سایه امنیت”

شرکت برسا نوین رای به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در توسعه زیرساختهای تولید نرم افزار و مکانیزاسیون خدمات و مجوزهای سازمانی، در همایشی با عنوان “دولت الکترونیک: هوشمندی در سایه امنیت” به بررسی آخرین دستاوردها و امکانات خود در این حوزه پرداخت.

در این همایش که در تاریخ 30 مرداد 1401 در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید، ابتدا مهندس مهدی صادق عضو هیات مدیره و موسس برسا در خصوص رزومه و مدل کاری شرکت توضیحاتی را ارائه کردند که در آن به مسیر 15 ساله شرکت برسا در توسعه زیرساخت سیستم ساز و تعدد پروژه ها و سامانه های توسعه یافته مبتنی بر آن اشاره شد.

پس از آن مهندس امیر یزدانی به بررسی مفاهیم و معماری راهکار جامع و یکپارچه دولت الکترونیک و پنجره واحد برسا پرداختند که در آن مفاهیم متعدد حوزه دولت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مهندس یزدانی به بررسی تجارب عمده شرکت در پروژه های متعدد مکانیزاسیون خدمات سازمانی و ارائه متدولوژی طراحی شده در این زمینه که در 3 سطح بلوغ فرمهای الکترونیک، ارجاع دستی فرمها و نهایتا مکانیزاسیون کامل مبتنی بر مدلهای فرآیندی خلاصه میشود پرداخت.

همایش دولت الکترونیک

یکی از موضوعات مهم در بلوغ کاری شرکت برسا نوین رای زنجیره همکاران تجاری متعددی است که این شرکت از آنها در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی پروژها های اجرا شده استفاده مینماید.

در این همایش با توجه به اهمیت موضوع امنیت، از شرکت امن افزار گستر شریف جناب آقای میلاد افشار نادری به ارائه موضوعات مهمی در خصوص متدهای پیشگیری از حملات و نحوه مقابله با آنها پرداختند.

در بخش دوم این همایش دموی جامعی از پنجره واحد خدمت برسا، اتصال به درگاه ملی پنجره واحد، اتصال به g4b، راهکارهای یکپارچه سازی و همچنین نمایشی از امکانات سیستم ساز برسا و BPMS برگزار گردید.

در پایان نیز امکانات جدید محصولات شرکت برسا در حوزه هوش مصنوعی نظیر آرشیو و دسته بندی هوشمند اسناد، تشخیص چهره، تبدیل صوت به متن، سامانه GIS پیشرفته و ارائه این راهکارها در قالب پنجره واحد به حضار صورت گرفت.


لینک های پیشنهادی