برسا نوین رای در جهت ارایه و توسعه شایستگی های سازمانی خود در محور ارایه راهکارهای نرم افزاری در صنایع مرتبط با نفت، در نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری، حضور می یابد.

بنا بر گزارش مدیریت بازاریابی و فروش شرکت، غرفه برسا نوین رای در دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری که از تاریخ یکم تا چهارم آذرماه در شهر اهواز برگزار می گردد، برپا گردیده است. بنا بر این اعلام، برسا نوین رای با هدف ارایه توانمندی های خود در حوزه راهکارهای یکپارچه، سریع، چابک، بدون نیاز به برنامه نویسی و فرایند محور، در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه در کنار شرکت های مهم و اثرگذار صنعت نفت کشور حضور می یابد.

این نمایشگاه که پس از نمایشگاه بین ‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، مهم ‎ترین رویداد نمایشگاهی در عرصه صنعت نفت کشور است به عرصه ارایه بیش از 200 شرکت از شرکت های نفتی، مجموعه ‎های بزرگ صنعتی، شرکت ‎های سازنده قطعات و تجهیزات و همچنین تامین ‎کنندگان کالا تبدیل شده است و حضور برسا نوین رای از صنعت نرم افزار در این نمایشگاه، پدیده ای مهم و اثرگذار است. با توجه به موضوع این نمایشگاه در تقویت و حمایت از ساخت داخل و ماهیت دانش بنیان محصولات و خدمات شرکت برسا نوین رای، این حضور، همراستایی مناسبی را با شرایط جاری کشور و این حوزه، ایجاد خواهد نمود و قطعاً مورد استقبال شرکت های حاضر و مدعوین و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار خواهد گرفت.

سوابق استقرار محصولات شرکت در شرکت های ملی گاز، شرکت های پالایش و انتقال گاز منطقه ای، SPGC، پتروشیمی آریا ساسول، پتروشیمی مروارید، نفت و گاز مارون و…، موید کارایی و اثربخشی راهکارهای توسعه یافته بر پایه پلتفرم سیستم ساز برسا است و امید است تلاش این شرکت در عرصه مدیریت اطلاعات صنایع کشور، افق های نوینی از بهبود بهره وری را در صنایع مختلف موجب شود.

حضور برسا نوین رای در نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری اهواز