امروزه ما با عصری روبرو هستیم که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است و از طرفی جهان پس از پاندمی کرونا به صورتی غیرقابل بازگشت تغییر کرده است. ولی ما هنوز با نحوه زندگی، نحوه سفر و کار کردن در چنین شرایطی کنار نیامده ایم. در چنین وضعیتی شیوه‌ های کسب و کار هرگز مشابه قبل نخواهد شد. اما بعضی چیزها هیچ وقت برای ما تغییر نمی کنند. نیازهای مهمی مثل میل به برقراری ارتباط، دور هم جمع شدن‌ها و میل به بهتر شدن اوضاع برای نسل‌های بعدی. تفکر و خلاقیت همیشه ما را به سمت روش‌های جدید در انجام کارها هدایت می‌کند

. در حال حاضر این دگرگونی‌ها ما رو بیش از گذشته، به سمت تغییر و جهش در دیجیتالی شدن می برد. همه ما می دونیم که استفاده از ابزار فناوری چه تاثیری بر روی بهبود روش‌های عملکردی ما می گذارد. اما کلمه خوشایند بودن مبنای رقابت امروز است. تحول دیجیتال با نگاه به نو‌اوری‌های مشتری محور‌، از طریق بازطراحی مدل کسب و کار و استفاده از تکنولوژی‌های نو‌ظهور‌، امکان طراحی تجربه مشتری بر اساس نیازهایش را فراهم می‌کند.

امروزه به دلیل رویدادهای غیرقابل پیش بینی در دنیا‌، پارادایم تغییر کرده که پیش از تحول دیجیتال این یک احتمال بود. در حال حاضر تغییر پارادایم یک ضرورت است. در حالیکه هر صنعت‌، با فراز و نشیب‌هایی روبرو است‌، این تحول دیجیتال است که به سرعت به رشد بهره‌وری و بهبود تجربه های انسانی سازمان‌ها کمک می‌کند‌. راهکارهای صنعت دیجیتال و فناوری‌های تحول افرین آن بی‌نهایت است. فقط تصور کنید که رباتیک به چه صورت می تواند این اطمینان را ایجاد کند که زنجیره تامین به خوبی مدیریت شود. پلتفرم های دیجیتالی به چه صورت امکان دسترسی به سرویس‌ها را برای شهروندان در هرجایی که هستند فراهم می‌کند. یا حتی اینترنت اشیا و هوش مصنوعی چطور موجب تغییر در رفتار می‌شوند که با استفاده از آنها می توانیم جهان را از مشکلات بالقوه‌، سریعتر اگاه کنیم. درک فرصت‌ها و چالش‌های حوزه اقتصاد دیجیتالی و اماده شدن برای انچه در آینده است همان چیزی است که ما نیاز داریم. بکارگیری استراتژی های مناسب به شما کمک می کند در مسیر تحول دیجیتالی به درستی قدم بردارید و چگونگی رشد‌، بهینه‌سازی و ایجاد تجربه‌های متفاوت در آینده را بهتر متصور شوید.


لینک های پیشنهادی